Tökéletes esküvő helyszín Egerben!

Esküvő szervezés, lebonyolítás 24 év tapasztalattal!

Kedves Ifjú Pár!

Legtöbbünk életében eljön az idő, amikor összekötjük életünket szívünk választottjával, és mindannyian azt szeretnénk, hogy az esküvő tökéletesen sikerüljön. Ennek érdekében végezhetjük magunk az esküvő szervezését, vagy megbízhatunk vele profi esküvő-rendezvény szervező céget.

EsküvőAz esküvőszervező munkája - az esküvő megtervezése, és zökkenőmentes lebonyolítása - komplex feladat. Profi esküvőszervező megbízása a következő előnyöket biztosítja:

  • elvégzi az esküvő tervezésével, szervezésével, lebonyolításával járó ügyes-bajos feladatokat,
  • tapasztalataival, és ötleteivel hatékonyabbá teszi az esküvő helyszínek, szolgáltatók keresgélését, a nézegetést, próbálgatást,
  • az esküvő napján elvégzi a rendezvény felügyeletét.

Ezekkel a gondolatokkal köszöntöm Önöket, kedves Ifjú Pár!

Mindenekelőtt engedjék meg, hogy bemutatkozzunk: A HOTEL KORONA 24 évnyi esküvő szervezési,  rendezési múlttal elhatározta, hogy a tökéletes esküvő élményével lepi meg minden nálunk házasulandó párt. Mindazoknak, akik többet, szebbet, vagy csak mást szeretnének az esküvőjük napján, mint amit másoknak módjában áll biztosítani az ügyfeleik részére.
Legfőbb célunk, hogy az ünnepelteknek egy életre szóló, meghitt élményt nyújtsunk életük egy jelentős állomásán az ünnepi szertartás, a felejthetetlen ESKÜVŐN!

Kiknek ajánljuk szolgáltatásainkat?

EsküvőMindazoknak, akik többet, szebbet, vagy csak mást szeretnének az esküvőjük napján, mint amit másoknak módjában áll biztosítani az ifjú pár és vendégei részére.

Legfőbb célunk, hogy az ünnepelteknek egy életre szóló, meghitt élményt nyújtson életük egy jelentős állomásán az ünnepi szertartás, a felejthetetlen ESKÜVŐ!

A most következő információkkal gyorsabbá és könnyebbé szeretnénk tenni a szervezési feladatokat, mindazonáltal jelen kiadványunkban csak ajánlásokat fogalmazunk meg, mindenben rugalmasan igazodunk az Önök igényeihez.


A Korona Díszterem

A Korona DÍSZTEREM, Egerben ideális helyszín esküvői rendezvények lebonyolítására.

 A Dísztermünk kialakítása ideális meghitt esküvői rendezvények lebonyolítására melyet maximum 90-100 fő részvételéig vállal. A terembérleti díj mely előlegként (nem foglaló!) is tekintendő: 200.000, -Ft és az alábbiakat foglalja magába:

  • A díszterem előkészítése, igény szerinti átrendezése, díszterítése.
  • A díszterem hűtésének/fűtésének, szellőzésének biztosítása.
  • A behozott italokhoz a szükséges kellékek (poharak, jég, citrom, stb.) biztosítása.
  • A behozott süteményekhez, gyümölcsökhöz, hűtőkamra biztosítása (kizárólag az esküvő napjára).
  • A technikai eszközök, zenekar áramellátásának biztosítása.
  • A nyitva tartás meghosszabbítását 03:00-ig, ez idő után, minden megkezdett óra után: 20.000,-Ft kerül felszámolásra. Az esküvő a zenekari felszerelés teremből való kiürítésével zárul.

Szállodánk minden esetben díszterítést biztosít, az asztalokon szabadon választott „futókkal" és a főasztal mögötti falfelület alap dekorálásával.
Természetesen díszítés és elrendezés tekintetében járatosak vagyunk, de dekoratőröket is tudunk figyelmükbe ajánlani. 


Az esküvői vendéglátás

A lakodalmi vacsorával kapcsolatban szállodánk az alábbi lehetőséget kínálja:

Esküvő

All Inclusive csomagunk a vacsorán kívül tartalmazza az üdítőket, rostos italokat, ásványvizeket, söröket (alkoholmentes sört is), valamint a kávék korlátlan fogyasztását az est folyamán.

A vacsora tekintetében a következőket kínáljuk a csomagban:

  • Hideg, vagy meleg előétel,
  • Leves,
  • Háromfajta húsból készült sültes tál
  • Háromfajta köret (burgonya- rizs- zöldség),
  • Savanyúság vagy idénysaláta.
  • Éjfélkor mini töltött káposzta, mini fasírozott, valamint
    egy sima kevert és egy majonéz alapú saláta.

Szállodánk az esküvő időtartamára az alábbiak behozatalát engedélyezi: 

  • Tömény – szeszes ital korlátlan mennyiségben
  • Bor és pezsgő korlátlan mennyiségben
  • Sütemények (sós-édes) korlátlan mennyiségben
  • Gyümölcsök, melyek kívánság szerint kerülnek szervírozásra

Dugódíj: 500.-Ft/fő, mely a fenti behozott italok eszközigényét fedezi: poharak, jég, citrom és narancskarika a felszolgálta italokhoz stb.

Néhány szabály a felhőtlen rendezvény érdekében:

  • Az engedélyezett italokat a megrendelő az esküvő előtti napon behozhatja, hogy azok hűtését szállodánk megfelelően megoldhassa.
  • Amennyiben a termet dekorálni kívánja, úgy ezt megteheti, de maradandó dekorációt alkotni (szöget, kalapácsot, stb. használni) nem lehet.
  • A zenekar hangerejét „elviselhető" normális tánczenei, szinten tartatja. A diszkókra jellemző hangerő basszussal, nem megengedett. A dobfelszerelés, basszus gitár és basszus hangfalak - hangsugárzók behozatala nem engedélyezett. A hangerő okozta esetleges károkért a megrendelő a felelős.
  • Tudomásul veszi, hogy a teljes épület "nemdohányzó" és ezt vendégeivel is betartatja!
  • A megmaradt ételeket, csak az esküvő után közvetlenül van mód elvinni. A szállításhoz a megrendelő megfelelő edényeket hoz, melyek alkalmasak (pl: a leves és a töltött káposzta), az ételek elvitelére. Másnapi elvitelre egészségügyi előírások miatt nincs lehetőség!

A dekoráció és minden egyéb elvitele az esküvő másnapján, azaz vasárnap is lehetséges.

Szállodánk az esküvő végére, vagy vasárnapra részletes fogyasztási és költségösszesítést készít a megrendelőnek. A megrendelő vállalja, hogy a számlát, az esküvő zárásától számított 48 órán belül rendezi.


Esküvői szálláshely szolgáltatás

Az ifjú párnak, kizárólag saját részükre, előkészülésre, átöltözésre, pihenésre, nászéjszakára ingyenesen biztosítunk egy 4*-os lakosztályt, annak szolgáltatásaival együtt. A lakosztály közel esik a dísztermünkhöz, a gyors átjárás is biztosított. A szoba igénybe vehető az esküvő napján 13:00-tól másnap 12:00-ig.

Amennyiben Vendégeiknek is szeretnének szállást biztosítani, szállodánkban található 52 darab szoba, az Önök rendelkezésére áll!
Minden szobánk kiválóan felszerelt, 4 csillagos szoba, ahol a pihenés garantált! A tökéletes szobatípusok kiválasztásában, és a legkedvezőbb árak kiszámításában, kollégáink állnak rendelkezésükre!
A bruttó árak tartalmazzák a svédasztalos reggelit, a wellness részleg használatát, az áfát és a 10% szervízdíjat a reggeli díjából, de nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót (580,-Ft/fő/éj).


Kedves Ifjú Pár!

EsküvőHa ajánlatunk elnyerte tetszésüket vagy bármilyen kérdés felmerült Önökben akár az esküvői szolgáltatásainkkal, akár egy közelgő családi/baráti ünneppel kapcsolatosan, bátran keressen elérhetőségeink valamelyikén, hiszen örömünkre szolgál, ha csak egy jó ötlettel vagy gondolattal is hozzájárulhatunk az ünnep színvonalának emeléséhez.

Az általunk készített ajánlat a szállodánkban az elmúlt 18 év tapasztalatait tükrözi, de nem ragaszkodunk makacsul a kiajánlott dolgainkhoz, hiszen mindig Önök döntenek. Ez számunkra szent és sérthetetlen.

Remélve, hogy sikerült felkelteni érdeklődésüket és személyesen is bizonyíthatjuk, hogy a Hotel Korona az ideális esküvői helyszínek, professzionális esküvői szolgáltatók közé tartozik.

További sok sikert kívánok a közös életükhöz...
...az esküvő szervezését pedig bízzák nyugodtan ránk.

Üdvözlettel:

Bányai Ádám
Rendezvény és éttermi igazgató

e-mail: adam.banyai@koronahotel.hu
36/313-670, 06/30-345-1622
3300 Eger, Tündérpart utca 5. - www.koronahotel.hu

Hotel korona eger képekben

A szállodán belüli lehetőségekkel nem csak az üdülni és kikapcsolódni vágyókat, hanem a finom egri borok kedvelőit, konferenciákra és rendezvényekre érkezőket, valamint az egészségturizmust preferáló közönségnek az igényeit is ki tudjuk elégíteni 4*-os szállodai kategóriában.